Wij zijn voor u de juiste makelaar.

Uw woning verkopen doet u niet elke dag. Als u het wilt verkopen moet dit traject wel perfect verlopen. Uiteraard wilt u de beste prijs voor uw woning krijgen en een soepele begeleiding. De makelaars van Stapper Vastgoed zijn u daarbij uitstekend van dienst.

Sleutelwoorden die bij ons hoog in het vaandel staan zijn: persoonlijk, deskundig en betrouwbaar!

Stapper Vastgoed is aangesloten bij de Vereniging Bemiddeling Onroerend Goed (VBO). Dit keurmerk betekend voor u kwaliteit en betrouwbaarheid. De VBO-makelaars zijn vakbekwaam en worden permanent getoetst om hun vakkennis op hoog niveau te houden. Om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen, is uw VBO-makelaar gehouden aan een gedragscode. Op ons handelen wordt toegezien door een onafhankelijk tuchtcollege.

Met onze dienstverlening ontzorgen wij u volledig. Hoe doen wij dat dan? Hieronder puntsgewijs onze werkwijze:

  1. Vrijblijvende waardebepaling. Onze deskundige makelaars doen een waardebepaling aan de hand van alle belangrijke factoren en geven u een beeld wat de woning kan opbrengen. Uiteraard zijn wij ook benieuwd naar uw mening.

  2. Verkoopplan. Om de woning zo goed mogelijk te presenteren gebruiken wij al onze middelen om een zo goed mogelijke presentatie te maken en aan te bieden op alle gerenommeerde huizensites. Wij schakelen een professionele fotograaf in die u zult verrassen.
     
  3. Bezichtigingen. Vervolgens worden wij benaderd of het mogelijk is uw woning te bezichtigen. Onze makelaars geven de aspirant kopers een rondleiding in uw woning en zal hen met enthousiasme uw woning aanprijzen.
     
  4. Verkopen. Het verkopen van een woning is spannend. De onderhandelingen zijn nog spannender. Onze makelaars proberen voor u de beste deal te maken en houden ook zeker rekening met andere voorwaarden die voor u belangrijk kunnen zijn.
     
  5. Koopovereenkomst. Op het sluiten van een mondelinge overeenkomst volgt de schriftelijke koopovereenkomst. Dit traject nemen wij compleet voor u uit handen, zodat u uw spullen kunt gaan inpakken.
     
  6. Notaris. Als sluitstuk gaat u naar de notaris om de verkoop definitief te maken en de sleutel over te dragen. De aktes worden getekend en de verkoop is geslaagd!

Bent u al enthousiast over onze dienstverlening? Indien u verkoopplannen heeft, komen wij graag bij u langs om onze dienstverlening nader toe te lichten. Bel ons of vul het contactformulier in voor een vrijblijvende waardebepaling!